Ambassadeurs

Sjoerd Winkens

Image

Ik ben Sjoerd Winkens, 37 jaar jong en woonachtig in Lanaken. Ik ben ambassadeur geworden van de Wiekent School, omdat ik met mijn ervaring en carrière pad, hoop jullie de weg te wijzen naar wat je wil gaan worden. Ik ben zelf ooit begonnen als profvoetballer bij MVV Maastricht en momenteel werk ik in de sales van ENGIE en met name in de cybersecurity tak. Iets heel anders inmiddels. We hebben bijvoorbeeld (ethisch) hackers in huis en wellicht is dat interessant voor jullie om eens te bekijken wat er allemaal nodig is om dit te worden. Daarnaast doe ik graag nog sporten in mijn vrije tijd en ben ik jeugdtrainer van mijn beide zoontjes Quinn en Fedde.

Ik heb erg veel zin om mij in te zetten als ambassadeur van de Wiekent School en ik hoop jullie snel een keer te zien en spreken.

Peter Noten

Image

Ik ben Peter Noten, geboren en getogen in “Mestreech”, en werkzaam als programmeur bij Theater aan het Vrijthof. Ik was amper twee jaar toen ik via mijn vader Huub in aanraking kwam met de wondere wereld van het theater. Een wereld waarin alles mogelijk is en waar altijd plek is voor mensen met fantasie, creativiteit en talent – voor of achter de schermen. Als je in zo’n magische omgeving mag “rondwandelen” is dat een groot geluk. Dat geluk wil ik niet alleen graag delen met mijn eigen dochtertje Belle – een “kemediant pur sang” – maar met elk kind. Door toneel te spelen krijg je niet alleen meer zelfvertrouwen maar het helpt je bij het ontwikkelen van sociale vaardigheden. Theater maak je immers samen. Of je nou zelf in de spotlights staat of degene bent die zorgt dat de ander in de spotlights kan staan, elk kind verdient het om zijn of haar talent te ontdekken en te ontwikkelen om zo een rol van betekenis te kunnen spelen. Elk kind verdient het om zijn of haar talent te ontdekken en te ontwikkelen om zo een rol van betekenis te kunnen spelen.. Daarom ben ik ambassadeur van Wiekentschool.