voor vrijwilligers en stagiaires

Steentje bijdragen?

Geef tijd...

Vrijwilligers

Naast onze vaste begeleiders zijn er elke zaterdag/zondag vaste vrijwilligers aanwezig om deelnemers te begeleiden tijdens de uitvoering van de Wiekentschool. Door de hulp van de vrijwilligers is er veel persoonlijke aandacht en kan elk kind zich optimaal ontwikkelen.

Ook verwelkomen we graag vrijwilligers die achter de schermen iets voor de Wiekentschool kunnen betekenen (bijv. helpen met klussen, werven of marketing).

Stagiaires

Zelfontwikkeling is een kernwoord bij de Wiekentschool. Wij zijn daarom altijd op zoek naar stagiaires. Wij helpen stagiaires met hun ontwikkeling en stagiaires helpen óns met de ontwikkeling van de Wiekentschool. Daar worden we allemaal blij van!

Wie zoeken wij?Wij zoeken MBO niveau 4 of HBO stagiaires die jongeren van 10-15 willen begeleiden in hun zoektocht naar talenten en interesses. Je bent op woensdagmiddag of zondagochtend beschikbaar en aanwezig bij de uitvoering van de Wiekentschool. Verder help je achter de schermen met de verdere ontwikkelingen. Een afstudeerstage in de vorm van een onderzoek behoort ook tot de mogelijkheden.

Interesse? Stuur je CV en motivatiebrief naar info@wiekentschool.nl

Geef tijd!

Wij zijn een erkend leerbedrijf!